Wij hebben een bedrijf en wij vinden het belangrijk dat wij zorgen dat wij goed werk leveren. Dat is niet heel uniek als bedrijf want als onderneming moet je zorgen dat je het hoofd boven water houdt een het water komt ieder jaar een beetje hoger te staan, om het even in de metaforen te houden. Je moet jezelf blijven ontwikkelen en wij wilden graag weten hoe wij dat het beste konden doen. Wij zijn toen gaan kijken of wij onze nps score in kaart konden brengen. Wij hadden namelijk gehoord dat wanneer je meer over je nps score te weten kunt komen, je daar heel veel baat bij kunt hebben als ondernemer. Daar wilden wij graag meer over weten en dus hebben wij gekeken wat de mogelijkheden waren om te zorgen dat wij meer over de nps score konden lezen. Wij zijn gaan kijken naar mogelijkheden om online te achterhalen wat de nps score precies was en wat wij moesten doen om de nps score in kaart te brengen. Wij hebben toen gezien dat wij niet de enigen waren die graag meer over de nps score wilden weten. Wij zagen namelijk dat er heel veel artikelen geschreven zijn over de nps score en de ene auteur benadrukt nog meer dan de andere dat het van groot belang is dat je weet wat je nps score is. Op een gegeven moment hadden wij het idee dat wij een beetje in een echtokamer beland waren omdat wij zagen dat iedereen maar dingen van elkaar bleef herhalen zonder dat er enige diepgang werd toegevoegd. Wij zijn daarom gaan kijken of er ook alternatieve geluiden waren van mensen die echt wisten wat de nps score was. Wij hebben toen de site Hellocostumer.com gevonden. Deze site maakte indruk op ons omdat deze mensen orde in de chaos konden aanbrengen. Wij hebben gelezen dat deze mensen heel goed weten wat je met de nps score moet en wij hebben ook gezien dat zij een heel andere, in mijn ogen veel betere, filosofie hebben weten te ontwikkelen aangaande de nps score. Vandaar dat ik het een verademing vond om op deze site terecht te komen.

Ik las op deze site over de filosofie omtrent de nps score van dit bedrijf

Ik ben blij dat ik op deze site terecht ben gekomen omdat deze mensen je heel goed kunnen laten zien wat je moet weten wanneer je meer over je nps score wilt weten. Ik heb daarom ook besloten om even contact op te nemen met deze mensen omdat ik graag met hen wilde werken. Ik zag dat er veel meer dingen waren dan enkel de nps score waar je op moest letten, dus ik ben blij dat ik hier op de site ben gaan kijken naar info.

Wilt u ook met dit bedrijf werken?

Mocht u ook meer uit uw bedrijf willen halen, dan kunt u een keer:

  • Naar de site Hellocostumer.com surfen
  • Bekijken wat deze mensen voor u kunnen doen
  • Een keer een afspraak maken om uw wensen door te nemen

Ik hoop dat u hier ook goed geholpen kunt worden.