Politie en beveiliging op Facebook.

Veel bedrijven doen tegenwoordig aan online klantenservice. Niet alleen een live chat of de mogelijkheid tot het invullen van een contactformulier maar ook Facebook, Instagram en soms een flow- of chatbot. In de online klantenservice wereld zijn er veel mogelijkheden om jouw bedrijf meer waarneembaar te maken. Dit is niet alleen om als bedrijf te groeien maar ook om dichterbij je klanten of geïnteresseerden te komen. Klanten of geïnteresseerden volgen het bedrijf of branche maar al te graag op de voet.

Waarom Facebook voor de politie of de beveiliging?

Niet alleen een online webshop kan zich bijvoorbeeld richten tot Facebook maar ook een bedrijf gespecialiseerd in beveiliging of juist de politie. We pakken als eerst de beveiliging: Zijn er nieuwe vacatures? Leuk! Deze kan je makkelijk laten zien op Facebook. Het enige wat dan belangrijk is, is om de vacature goed duidelijk te plaatsen en te laten weten waar ze naar toe kunnen mailen. In plaats van een vacature bank in te lichten kan je je eigen klanten laten weten dat er een vacature beschikbaar is. Een de politie? De politie kan met Facebook alle kanten op. Is er iets gebeurd en zijn er getuigen nodig? Oproep op Facebook! Ook agenten kunnen hier hun speciale verhalen neerzetten of de Politie te paard een mooie update over de training of het werk in dat specifieke vak.

Hoe komt Chatkracht hier bij kijken?

Chatkracht is een bedrijf gespecialiseerd in online klantenservice. Hier doen we niet alleen de live chat, we kunnen je ook adviseren over onderwerpen zoals Facebook! Nou is een social media pagina veel om te onderhouden. Laat staan als je een live chat, e-mail account én een Facebook account hebt die allemaal up to date moeten blijven. Chatkracht kan je hierbij ook ondersteunen en verlichten. Zodat jij je als bedrijf of organisatie op andere dingen kan richten. We komen graag in contact omtrent de mogelijkheden.